"Interbrand" konsaltinq şirkəti 2019-cu ilin ən bahalı qlobal brendlərin reytinqini dərc edib.
Avtosfer.az">Avtosfer.az xəbər verir ki, Apa.az-ın sözügedən reytinqə istinadən verdiyi məlumata görə, siyahıda ümumiyyətlə 100 brend yer alıb. Brendin dəyərini qiymətləndirmək üçün "Interbrand"in mütəxəssisləri brendin maliyyə göstəricilərini, eyni zamanda onların alış qərarlarındakı rolunu, brendin analoji sektorda digər brendlər arasında rəqabət qabiliyyətini təhlil ediblər.
Siyahıda yer almış ən bahalı avtomobil brendlərinin reytinqi:
# |
Brend |
Dəyəri, mlrd. ABŞ dolları |
İl ərzində dəyərin dinamikası, % |
1 |
Toyota |
56,246 |
5 |
2 |
Mercedes-Benz |
50,832 |
5 |
3 |
BMW |
41,440 |
1 |
4 |
Honda |
24,422 |
3 |
5 |
Ford |
14,325 |
2 |
6 |
Hyundai |
14,156 |
5 |
7 |
Volkswagen |
12,921 |
6 |
8 |
Audi |
12,689 |
4 |
9 |
Porsche |
11,652 |
9 |
10 |
Nissan |
11,502 |
-6 |
11 |
Ferrari |
6,458 |
9 |
12 |
Kia |
6,428 |
-7 |
13 |
Land Rover |
5,855 |
-6 |
14 |
Mini |
5,532 |
5 |
Texniki baxış rüsumu: 30 man
Qeydiyyat şəhadətnaməsi: 30 man
Nömrə nişanı: 30 man