Nyu-York bahasına Moskvaya: Rusiyaya bilet qiymətləri niyə qalxdı? - FOTO

10 İyun 2022 | 23:00
OXUNUB: 925

AZAL və “Buta Airways” iyunun 15-dən Rusiyanın bir sıra şəhərlərinə uçuşları bərpa etsə də, aviabiletlərin qiyməti kəskin bahalaşıb. Qonşu ölkəyə uçuşlar üçün belə baha qiymətlərin səbəbini araşdırdıq.

Ukrayna hadisələri və sonrakı sanksiyalar

Yazı hazırlanarkən Ukraynada silahlı münaqişə artıq dördüncü aydır ki davam edir. Hadisələrin ilk günlərindən həm bu ölkənin, həm də sərhədyanı ərazilərin üzərində hava məkanı bağlanıb. Tezliklə Rusiyaya qarşı sərt sanksiyalar, o cümlədən Rusiya aviaşirkətlərinin Avropa İttifaqına uçmasına qadağalar, Rusiya aviadaşıyıcılarının təyyarələrinin həbsi və Rusiya ətrafında tranzit marşrutlarının dəyişdirilməsi daxil olmaqla, sərt sanksiyalar tətbiq olundu. Bu, digər məsələlərlə yanaşı, bu yazıda haqqında yazdığımız Azərbaycanın hava məkanı vasitəsilə tranziti artırdı.

Amma təəssüf ki, daha çox mənfi nəticələr oldu. Xüsusən də sığorta ilə bağlı problemlərə görə Azərbaycanın milli aviaşirkətləri Rusiyaya uçuşları tamamilə dayandırıb və “inhisar” mövqelərindən istifadə edən rus aviadaşıyıcıları mart ayından etibarən aviabiletlərin qiymətlərini xeyli qaldırıblar. Müntəzəm olaraq yeni reyslər elan etdiyimiz Telegram kanalımızda abunəçilər çaşqınlıqla reaksiya verirlər - Həştərxan və ya Moskvadan Bakıya uçuş necə 600-700 manat civarındadır və bu qiymət bir tərəfədir.

Amma, necə deyərlər, hər şey alıcının pulunu ödəməyə hazır olduğu qədər dəyərlidir. Rusiyaya uçuşlar davam etdi və doldu. Daha münasib qiymətlərə ümid qaldı, çünki gec-tez AZAL və “Buta” bazara qayıtmalı oldu.

AZAL və Buta Airways - qiymət "anti-rekordu"

Lakin möcüzə baş vermədi və Rusiya Federasiyasına uçuşların başlanması elan edildikdən sonra yeni qiymət etiketləri çoxlarını dəhşətə gətirdi. Aşağı büdcəli “Buta Airways” aviaşirkəti Həştərxana bilet üçün 400 AZN tələb edir, burada uçuş bir saatdan bir qədər çox çəkir və bu, bir tərəfə baqajsız qiymətdır.

İndi AZAL ilə Moskvaya birtərəfli uçuş isə əvvəlki gediş-gəlişdən baha başa gəlir... Ən ucuz gediş haqqı demək olar ki, 600 AZN-dir.

Bəs onda nə baş verir və bütün bunların obyektiv səbəbi varmı? Bu məqalədə təhlil etdiyimiz bir sıra Avropa istiqamətləri üçün qiymətlərdən də yüksəkdir. Milli Hava Daşıyıcısının rəsmi şərhini almağa çalışdıq. AZAL-dan yeni tarif siyasəti və bu vəziyyətin nə qədər davam edə biləcəyi ilə bağlı ətraflı cavab aldıq. Beləliklə, səbəbləri iki hissəyə böləcəyik.

1. Təyyarələrin bahalı sığortası. Xatırlayırsınızsa, hələ mart ayında uçuşların təxirə salınmasına səbəb təyyarə sığortası ilə bağlı problem idi. Məsələ burasındadır ki, Rusiyaya qarşı sanksiyaların tətbiqindən sonra əksər xarici şirkətlər Rusiya hava limanlarında havaya qalxıb enəcək təyyarələri sığortalamağı dayandırıblar. Nəticədə vasitəçi kimi fəaliyyətə başlayan “təkrarsığortaçılar” adlanan şəxslərin xidmətlərinə müraciət etməli olduq. Əlbəttə ki, əlavə xidmətlər hər bir uçuşun xərclərinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir etdi.

 

Oxuyun: SIĞORTAsız qalan təyyarələr: aviaşirkətlər Rusiyaya uçmaqdan niyə imtina edir?

2. Yeni, daha uzun marşrut. Artıq qeyd etdiyimiz kimi, müharibənin ilk günlərindən Rusiyanın özünün hava məkanının bir hissəsi bütün mülki təyyarələr üçün bağlıdır. Nəticədə ondan cənubdakı ölkələrə uçuşlar ətrafdan - ya Qara dənizdən, ya da Orta Asiyadan keçir. Nəticədə, Moskvadan Bakıya uçuşlar əvvəlki kimi düz xətt üzrə deyil, Qazaxıstan və Xəzər dənizindən keçir. Təbii ki, bu da yanacaq sərfiyyatının artmasına və deməli, aviaşirkətin xərclərinin böyüməsinə təsir edir.

Oxuyun: Bahalı neft aviabilet qiymətlərini də özüylə birlikdə çəkir - AviaTravel.Az

Nəticə: bundan sonra həmişəmi belə olacaq?

Təbii ki, ümid edirik ki, yox. İndi məsələ heç də onda deyil ki, mövcud vəziyyət turistlərin və qonşu ölkədə yaşayan və ya işləyən soydaşlarımızın cibinə nəzərəçarpacaq dərəcədə zərbə vurub - bu, təbii ki, çox xoşagəlməz haldır. Lakin Rusiyanın davam edən və artıq xeyli uzanan qondarma “xüsusi hərbi əməliyyatı” təkcə bu ölkənin deyil, həm də onun bütün qonşularının, ölkənin hava məkanından istifadə edən bütün hava daşıyıcılarının bütün mülki nəqliyyat sahəsinə mənfi təsir göstərməyə davam edəcək. Sanksiyaların tətbiqi, ilk növbədə, təcavüzün və münaqişənin maliyyələşdirilməsi imkanlarının azaldılmasına yönəlib, lakin uzunmüddətli perspektivdə bütün bunlar qlobal iqtisadiyyata zərbə vuracaq və biz artıq hava nəqliyyatı timsalında mənfi nəticələri görürük. Ümid edək ki, tərəflər tezliklə barışacaq və kommersiya daşımaları daha əlçatan və ən əsası daha təhlükəsiz olacaq.

AviaTravel

Bizim Telegram kanalımıza abunə olun

Şərh yaz

Xəbər haqqında fikirlərinizi yazın
Şahin
5 MART 2022 | 14:28
Təşəkkür edirəm cavaba görə. Avadanlığının və konstruksiyanın tərifi nədir zəhmət deyilsə bu barədə məlumat verərdiniz.
Emil
5 MART 2022 | 14:28
Piyada kecidin gözlemeden kecmeyin cerimesi

Sual-Cavab

Bütün suallarınızı neqliyyat.az saytının Sual-Cavab bölməsinə daxil olaraq soruşa bilərsiniz.

Kalkulyator

0.00

Texniki baxış rüsumu: 30 man

Qeydiyyat şəhadətnaməsi: 30 man

Nömrə nişanı: 30 man