Bu günlərdə “Buta Airways”in reyslərinə biletlərin baha olmasından hiddətlənən oxucu “Aviatravel”in redaksiyasına müraciət edib.
“Buta Airways dəfələrlə 29 avroya ucuz biletlərin satışa çıxarılmasını elan edib, lakin onlar mövcud deyil, qiymət fərqlidir, dəfələrlə bahadır. Eləcə də işdə olan həmkarım özü üçün bilet (29 avro) verib və dərhal dostuna başqa bilet almaq istəyib, lakin həmin tarixə ucuz “Buta Airways” bileti qalmayıb. Bu niyə baş verir? Aviatravel bilet qiymətləri ilə nə baş verdiyini anlamağa qərar verdi. Bu və ya oxşar narazılıqları vaxtaşırı aviaşirkətin yazılarına şərhlərdə oxumaq olar, əminik ki, onları aviaşirkətin zəng mərkəzlərində də kifayət qədər eşidiblər. Göründüyü kimi, Buta Airways ilə bağlı tamamilə iki ədalətli iddia var. Axı, aşağı büdcəli aviaşirkət ucuz biletlərin satışını elan edir, lakin 29 avroluq reklam edilən cəlbedici qiymətə məşhur istiqamətlər üçün bilet ümumiyyətlə yoxdur və ya praktiki olaraq yoxdur. Niyə?!
29 avroya, yoxsa 29 avrodan?!
İlk növbədə, vurğuya diqqət yetirmək lazımdır: aviaşirkət qiyməti 29 avroya deyil, 29 avrodan adlandırır. Ən aşağı bilet qiyməti 29 avrodur. Amma biletlər satıldıqca və gediş tarixi yaxınlaşdıqca dəyişir, artır. Müəyyən bir tarixdə nə qədər çox insan onları almaq istəyirsə və gediş tarixi nə qədər yaxın olsa, bir o qədər baha olur.
Gediş tarixinə yaxın olanda 29 avrodan bilet almaq mümkün deyil və ya demək olar ki, mümkün deyil.
Ucuz Buta Airways biletləri burnunuzun ucundan keçib gedə bilər, ona görə ki, daha ağıllı kimsə onları daha tez qapıb. Yəni, sizə lazım olan tarixdə cəlbedici qiyməti “tutmusunuzsa”, lakin bir-iki saat bilet almaqla bir az gözləmək (düşünmək / məsləhətləşmək) qərarına gəlsəniz, digər sərnişinlər aviaşirkətin saytında lazımi variantları seçə və sizdən əvvəl onları satın ala bilərlər.
Sizin üçün sayta qayıtdığınız zaman biletin qiyməti tamamilə fərqli olur: məlumatlar yenilənib və sözün hərfi mənasında 29 avrodan olan biletlər buxarlanıb. Məsələn, yuxarıdakı müraciətdəki vəziyyət: bir həmkarı 29 avrodan bir bilet tapdı və onu aldı. Ancaq bir dost eyni minimum gediş haqqına bilet ala bilmədi, qiymət qalxdı. Niyə bu baş verdi? Bir həmkarı həmin tarix üçün sonuncu bileti ən aşağı qiymətə alıb. Gediş haqqının yenidən hesablanması prosesini avtomatlaşdıran sistem (sözdə satış robotu) eyni reys üçün növbəti bileti daha yüksək qiymətə satır.
Yəni, təklif nə qədər zəruri və tələb olunandırsa, bir o qədər çox sərnişin ondan yararlanmağa çalışır. Buta Airways-dən 29 avroluq cəlbedici qiymət bir o qədər tez əlçatmaz olur.
Aviaşirkətlər biletlərin qiymətini necə təyin edirlər? Aksioma: tələbat nə qədər çox olarsa və təyyarədə oturacaqlar nə qədər az olarsa, qiymət də bir o qədər yüksəkdir və ya əksinə. Həmişə deyil, lakin tələbat ona gətirib çıxara bilər ki, müəyyən günlər/həftələr üzrə qiymətə və bortda əlavə xidmətlər dəsti olan ucuz aviabilet klassik aviabiletin qiymətinə yaxınlaşa və ya oxşar səviyyəyə çata bilər. Burada eyni istiqamətdə uçan ənənəvi aviadaşıyıcının xidmətlərinə müraciət etmək daha yaxşıdır.
Azərbaycan aviadaşıyıcıları üçün aviabiletlərin qiyməti dünyanın digər aviaşirkətlərində olduğu kimi - dinamik qiymətlərin köməyi ilə formalaşır. Yəni avtomatlaşdırılmışdır. Bir şəxs deyil, kompüter dinamik qiymət sisteminin mürəkkəb və mürəkkəb mexanizmi aviabiletlərin tariflərini müəyyən edir. Sadə dillə desək, sistem tələbin dəyişməsinə cavab verir və ucuz aviabiletlərin qiymətini/sayısını müəyyənləşdirir. Biletlərə tələbat artarsa, o zaman ucuz tariflərlə təyyarədə yerlərin sayını azaldır. Əgər satış yoxdursa, o zaman biletlərin qiyməti tənzimlənəcək, ucuzlaşacaq və ya qiymət artımını dayandıracaq.
Axşam, gecə və iş günü başlamazdan əvvəl
Tələbatdan əlavə, sistem bir çox digər amillərə də cavab verir: uçuşdan əvvəl günlərin sayı, təyyarənin yüklənmə səviyyəsi, uçuşun populyarlığı, ilin vaxtı (pik, mövsümün aktuallığı), günün vaxtı, həftənin günü, ayı, ölkədə və ya dünyada iqtisadi və hətta siyasi vəziyyət, sayta daxil olma tezliyi və s.
Yeri gəlmişkən, çox vaxt biletlərin qiyməti təkcə turizm mövsümünün pik vaxtı və ya həftənin günü ilə deyil, həm də günün vaxtı ilə müəyyən edilir. Adətən axşam və ya gecə uçuşları üçün biletlər səhər və ya günortadan sonra uçuşlara nisbətən daha ucuzdur (və günün bu vaxtında daha çox seçim var). Axşam gec, gecə və iş günü başlamamış səhər tezdən bilet almağa marağın az olmasına cavab verən sistem günün bu saatlarında gediş haqqını bir qədər aşağı salır.
Ənənəvi olaraq, Azərbaycandan əhəmiyyətli dərəcədə sərfəli uçuşlar aşağı turizm mövsümü və ya oktyabrın ortalarından dekabrın ortalarına qədər və fevraldan aprelə qədər mövsümlərində baş verir. Bu vaxt uçuşlar üçün ucuz biletlər təklif olunur. Aviaşirkətlər bunu itkilərin qarşısını almaq və passiv mövsümlə əlaqədar düşən tələbi toplamaq üçün edir.
Ölkədən ən bahalı uçuşlar isə yazın sonu, yayın və payızın əvvəlində (məxməri mövsüm), məktəb tətilləri, Yeni il və Novruz bayramları və digər uzun həftə sonu tətillərinə düşür. Düzdür, gözlənilməz bəxt hərdən gülümsəyir: sərnişin bileti qaytardı və ya agentlik rezervasiyaları ləğv edildi. Aviaşirkətin saytında isə ucuz biletlər yenidən sizə lazım olan tarixlərdə və ya yola düşməzdən əvvəl görünə bilər.
Ucuz biletlərin alınması üçün ümumi təlimat olduqca sadədir:
- Səfərinizi əvvəlcədən planlaşdırın.
- Yüksək mövsüm üçün (yay, bayramlar, tətillər) biletləri ən azı altı ay əvvəl almaq daha yaxşıdır (pula qənaət etməyin zəmanətli yolu).
- Özünüzlə, "şəxsi məlumatlar" - pasport və ya kartların fotoşəkillərini öz telefonunzda saxlayın.
- 29 avrodan düzgün yerə və lazımi vaxtda bilet tapsanız, tərəddüd etmədən bron etsəniz, qiymət aşağı düşməyəcək - yalnız qalxacaq.
Buta Airways-dən ucuz biletləri necə almaq və aviabilet alarkən pula qənaət etmək barədə “29 avrodan: Buta Airways-də ucuz biletləri necə almaq olar?” məqalələrində oxuya bilərsiniz.
Həmçinin Turistlərə aviabiletlərdə endirim əldə etmək üçün 10 məsləhət - AviaTravel.Az oxumağı unutmayın.
Yaxşı, anı tutmaq və gözəl səyahət etmək üçün vaxtınız var!
AviaTravel
Texniki baxış rüsumu: 30 man
Qeydiyyat şəhadətnaməsi: 30 man
Nömrə nişanı: 30 man