Sərnişin təyyarələri adətən hansı hündürlükdə uçur və onlar daha yüksəklərə qalxsa nə olar? Avtosfer.z aviatravel.az-a istinadən bildirir ki, turistlərin bu sualını Smithsonian Milli Hava və Kosmos Muzeyinin aviasiya mütəxəssisləri və aviasiya işçiləri cavablandırıb. Əvvəla, onlar qeyd ediblər ki, ölçülən həddi aşmaq demək olar ki, qaçılmaz fəlakətlə doludur.
"Təyyarələr nəzərdə tutulduğundan yüksəkdə uçmamalıdır", - deyən ilk hava ekspertləridir. Hazırda mülki aviasiya 35.000-dən 42.000 fut-a (yəni 10-13 km) qədər uça bilir. Ancaq çox yüksəklərə qalxsalar, göyərtədə olan heç kimə xeyir gətirməyəcək.
"Təyyarə nə qədər yuxarı qalxsa, hava bir o qədər seyrəkləşir. Təyyarə nəzərdə tutulduğu hündürlükdən daha yüksək bir hündürlükdə uçursa, təyyarənin qalxmağa davam etməsi üçün kifayət qədər lift yaratmaq çətin olacaq, çünki lift hava təzyiqindəki fərqlə yaranır. Bir anda hava uçuş üçün çox seyrəkləşəcək.
Pilot Peter Wheeler Quora əlavə edib ki, liftdən əlavə, əksər təyyarələr mühərrik gücü ilə məhdudlaşır. "Hündürlükdə hava daha az sıxdır, buna görə də mühərrik daha yüksəklərə qalxdıqca saniyədə daha az hava çəkə bilər və müəyyən bir nöqtədə mühərrik artıq dırmaşmaq üçün kifayət qədər güc əldə edə bilməz.
Nümunə olaraq ekspertlər 2004-cü ildə Pinnacle Airlines 3701 saylı uçuşun qəzasını göstəriblər. Təyyarə 41.000 fut yüksəkliyə qalxdı, bundan sonra hər iki mühərrik sıradan çıxdı, ekipaj onları yenidən işə sala bilmədi, nəticədə hər iki ekipaj üzvü həlak oldu.
Texniki baxış rüsumu: 30 man
Qeydiyyat şəhadətnaməsi: 30 man
Nömrə nişanı: 30 man