“Coca-Cola” şirkəti 30 il əvvələ aid Milad reklamını yeniləmək üçün süni intellektdən istifadə edib. Brend 1995-ci ildən bəri yayımlanan məşhur "The Holidays Are Coming" reklam çarxına müasir twist qoyub.
Sfera.az bildirir ki, “Coca-Cola” ənənəvi reklam çarxında süni intellektdən istifadə edərək köklü dəyişiklik edilib. Lakin insanlar buna sevinməyiblər.
Bu həftənin əvvəlində yayımlanan "The Holidays Are Coming" ("Bayramlar Gəlir") reklamının 16 saniyəlik yeni versiyasında qış fəslində bir şəhərdə hərəkət edən qırmızı “Coca-Cola” yük maşınlarının eyni simvolik melodiya və görüntüləri var.
Orijinalda əsl aktyorlar və Milad işıqları ilə bəzədilmiş iki tonluq yük maşınları görünsə də, bu ilki reklam tamamilə süni intellektdən istifadə etməklə hazırlanıb, yəni görüntülərin heç biri canlı hərəkətdə lentə alınmayıb
Şirkət yeni reklamın vaxta və pula qənaət etmək üçün effektiv üsul olduğunu və artıq izləyicilər arasında hit olduğunu bildirib.
Bu arada, reklamın “Youtube”da bəyənməməsi bəyənmələrdən üç dəfə çox olub. Şərhlərdə reklamın "ruhsuz" olduğunu yazırlar:
"Təsəvvür edin ki, ruhsuz süni intellektdən istifadə edərək bayramın ruhunu satmağa çalışırsınız"
"Pepsi”nin hal-hazırda edə biləcəyi ən ağıllı şey, əsl əl işi reklamı yayımlamaq və “Coca-Cola”nı kölgədə qoymaqdır"
"Həqiqətən dəhşətli. 265 milyard dollarlıq bir şirkət AI videosu ilə xərcləri azaltmaq istəyir".
"AI-dən Milad bayramınız mübarək! Elə bil, alüminium ağacıdır"
İstifadəçilər yeni videoya “Həyatımda gördüyüm ən pis “Coca-Cola” reklamıdır”-deyə yazıblar.
“Coca-Cola”nın AB üzrə marketinq direktoru Javier Meza bildirib ki, şirkət daha müxtəlif aktyor heyəti və süni intellekt texnologiyasından istifadə edərək bugünkü dövrə uyğunlaşmaq istəyir.
"Biz "bunu AI ilə etməliyik" deməyə başlamadıq. Qısacası, bayramları indiki vaxta gətirmək istəyirik və sonra bunun həlli kimi AI-ni tapdıq"-deyə bildirib.
Kadrlarda yük maşınlarının alqışlayan tamaşaçılarla dolu şəhərdə hərəkət etdiyi və hətta bir cüt qütb ayısının yanından keçdiyi görünür.
Bu vaxt, sevimli reklamın orijinal versiyası, qarlı bir axşam ortasında zəng çalmaq üçün qaçan kiçik bir oğlanla başlayır.
Son kadr bir şüşə “Coca-Cola” şüşəsindən bir qurtum alan Şaxta babanın nostalji kadrıdır.
Texniki baxış rüsumu: 30 man
Qeydiyyat şəhadətnaməsi: 30 man
Nömrə nişanı: 30 man